#1 Pierwszy post ;o

20:14

Heeej.
 Zacznę od kilku słów o mnie.
 Mam na imię Klaudia, mam 16 lat.
 Mieszkam w Kielcach.
 Obecnie chodzę do pierwszej klasy technikum.
 Od dłuższego czasu myślałam nad tym żeby założyć bloga, ale zawsze kończyło się to napisaniem kilku słów i stwierdzeniem, że to nie ma najmniejszego sensu.
 Aż wreszcie dzisiaj nadszedł ten dzień!
Pierwszy post.. Dziwne uczucie, coś nowego.
 Od dzisiaj zaczynam prowadzenie mojego pierwszego bloga.
 Myślę, że będę tu zaglądała dość często w miarę moich możliwości.
 Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.
 Mam wiele pomysłów na posty, postaram się wszystkie z nich albo większośc zrealizować.
Zapraszam na mojego instagrama: https://instagram.com/m4lusz3k_o/
 tumblra: ughxrebel.tumblr.com
aska: ask.fm/Stefaan13
 i snapa: maluszeksiema.
 
 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook