#18 Festiwal Kolorów: Kielce 2016

20:35

Tak, znowu nowy post ;o
Ostatnio stwierdziłam, że posty w wakacje będą pojawiały się tak często jak to tylko możliwe.
 Mam dużo czasu, będą nowe notki jeśli tylko będzie się działo coś ciekawszego.
W tym przypadku Festiwal Kolorów w Kielcach 2016.
 

Porobiłam parę zdjęc i stwierdziłam, że taki post chyba nudny nie będzie.
Wiem, że kilka osób chciało iść na taki festiwal.
Postanowiłam, że napisze co o tym myślę i czy warto się na takie coś wybrać.

Według mnie było mega, fajna muzyka, dużo zabawy.
Jak najbardziej warto pójść na takie coś ze znajomymi.
Jak to wygląda?
A więc..
Co jakiś czas są 'wybuchy'.
Nie da się tego tak opisac, trzeba tam po prostu być.
Ludzie kupują kolorowe proszki, potem zbierają się pod sceną i na jakiś znak wszyscy je wysypują.
Wygląda to świetnie.
Do tego cały czas leci muzyka, na scenie jest kilku DJ.
Z resztą sami zobaczycie na dole.
Co do tych proszków, niektórzy boją się, że zostaną na ubraniach.
Sama miałam takie myśli, ale wszystko poszło dobrze.
Sprało się od razu, żadnych śladów nie było.
 

Zapraszam do komentowania, obserwowania,
na mojego tumbra - ughxrebel.tumblr.com
Aska - ask.fm/Stefaan13
Instagrama - instagram.com/st3fvnsk4
i snapa: maluszeksiema

Większość zdjęć jest mojego autorstwa.
Aparat: Iphone 6s.
 
 
















You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetne zdjęcia! Również uważam, że Festiwal Kolorów to bardzo fajne wydarzenie ;) Ja na takowym byłam wczoraj w Łodzi, bo do tego miasta mam najbliżej.

    U mnie również post związany z festiwalem :D
    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia MEGA. Na festiwalu była nie raz i też bardzo polecam. Napewno zostanę na dłużej pzt tym blogu.

    Zapraszam do mnie:
    www.my-life-as-skoczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Bardzo bym chciała pojechać na taki festiwal, lecz niestety nie mam z kim jechać. Mam nadzieję że kiedyś się uda i pojadę z przyjaciółkami. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://inaniz.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieraj ekipę i jedz, napewno nie pożałujesz ^^

      Usuń
  4. MUSIAŁO BYĆ SUPER, IDEALNE ZDJĘCIA :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Festiwal to genialny event ! :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się chciałam tam wybrać bo nie daleko, ale niestety wypadło mi z głowy, no cóż będzie trzeba czekać na następny rok. :(

    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/07/test-matowych-pomadek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj. Mam nadzieje, że w przyszłym roku ci się uda ^^

      Usuń
  7. Sama niedawno byłam na Festiwalu Kolorów w Katowicach i było cudownie. Świetnie ujęłaś wszystko w paru zdaniach. Również uważam, że trzeba tam być aby poczuć to coś. Muzyka, ludzie, zabawy... ah nie do opisania.

    Pozdrawiam, czekam na następny post i zapraszam do siebie.

    http://znaciskiemnaszczescie.blogspot.com/2016/07/co-warto-robic-aby-nie-zmarnowac.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow wygląda mega! Widziałam kiedyś dziewczyny na ulicy całe w tych kolorowych proszkach :D

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam i każdemu polecam. Atmosfera nie do opisania, a po za tym jesteśmy chodzącą tęczą- rewelacja.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook