#20 Piercing: Snake bites

16:40

Siema,
dzisiaj przychodzę do was z postem na temat snake bites czyli tak zwanymi snejkami.
Jest to przekłucie dolnej wargi po obu stronach.

 
Kolczyki robiłam 19 lipca, więc trochę już minęło i mogę się coś na ich temat wypowiedzieć.
3 lata temu pierwszy raz zrobiłam kolczyka w wardze, szczerze powiem, że średnio pamiętam jakie to było uczucie.
Wyjęłam go po dwóch latach i teraz zrobiłam znowu, tym razem dwa.
Co do bólu - bolało, ale to jak każde przekłucie.
Nie wiem do czego to porównać, niektórzy mowią, że jest to jak pobieranie krwi - w moim przypadku na pewno nie.
Myślę, że był to najbardziej bolesny piercing jaki mam.
Przejdźmy do gojenia.
Żeby zapobiec dużej opuchliźnie trzeba od wewnątrz płukać szałwią a od zewnątrz psikac Octeniseptem przynajmniej dwa razy dziennie. (około 20 zł w aptece)
Opuchlizna schodzi zazwyczaj po tygodniu.
U mnie po jednej stronie było niestety trochę dłużej.
Miałam za krótki kolczyk, warga mi tak spuchła, że po wewnętrznej stronie wbił się on w skórę.
Teraz jest już wszystko okej.
Było trochę bólu, ale jakoś przeżyłam.
Myślę, że było warto.
 
Aktualnie nosze labrety, podkówek albo kólek nie będę nosic bo nie jestem co do nich przekonana.
 Co do ceny,
Ja płaciłam 120 zł (Wtedy była promocja), ogólnie byłoby 160.
+ do tego 20 zł za zmianę kolczyków po tygodniu od przekłucia.

To chyba tyle.
Jeśli macie jakieś pytania, możecie zadawać w komentarzach ewentualnie na priv.

Zapraszam do komentowania, obserwowania,
na mojego tumbra - ughxrebel.tumblr.com
Aska - ask.fm/Stefaan13
Instagrama - instagram.com/st3fvnsk4
i snapa: maluszeksiema


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Odważna jesteś. Ja sama przekluwalam uszy i nos ale wargi nawet u kosmetyczki balabym się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki!
      Słyszłam, że nos boli strasznie, ale w sumie sama nie wiem.
      Ja robiłam sama smiley'a i kilka innych, ale tego bym się nie odważyła swoimi rękami xd Wolałam iśc do piercera :)

      Usuń
  2. Ojej chyba bym się nie odważyła :P

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do przeglądnięcia mojego bardzo dziwnego bloga, pozdrawiam. :) http://notidealillusion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi chyba nie pasowałaby kolczyki. Na Tobie wyglądają rewelacyjnie.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze to wygląda ! Ja już wiele razy myślałam nad piercingiem, ale stchórzyłam haha. Nawet uszu się boję przekłuć :(

    http://aisakm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. również idę w najbliższym czasie zrobić sobie kolczyk. Kiedyś miałam pod językiem i był moim ulubionym, niestety w nocy mi się kolczyk odkręcił i dziurka zarosła, ale ide odnowić!! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie! Super blog! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sobie robiłam pojedyncze przekłucie wargi. Nic strasznego ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook