#2 Wszystko i nic :)

21:55

Siema, siema!
To znowu ja :)
Miałam kilka pomysłów na drugi post, nie mogłam się zdecydować o czym by tu napisac i wreszcie postanowiłam!
Opowiem coś więcej o sobie, o tym czym się interesuję, co robie w wolnym czasie, o czym będę tu pisać i ogolnie odpowiem na pytania najczęściej zadawane mi na asku (ask.fm/Stefaan13).
Myślę, że jest to dobry temat na początki bloga.
Przynajmniej będziecie wiedzieli chociaż troche jaka jestem, czym jestem w stanie was czymś zainteresować i czy warto jest tu wracac :)
A więc do rzeczy..
Jestem z Kielc, mam 16 lat, chodzę do pierwszej klasy technikum ekonomicznego na kierunek organizację reklamy.
Może i jestem trochę inna niż większość dziewczyn w moim wieku, nie maluje się, nie lubie ubierać się w sukienki itp. Lubie duże bluzy, dresy, mam krótkie włosy od ponad półtora roku. Od pewnego czasu postanowiłam je zapuszczać, choc nie wiem czy wyjdzie mi to na dobre.
Co do zainteresowań to.. hmm.
W sumie sama nie wiem czym się interesuje xd
Lubie robic zdjęcia, kiedyś chodziłam na zajęcia taneczne ponad rok, uwielbiam sport, najbardziej siatkówkę i nogę.
W wolnym czasie cwiczę, niekiedy rysuje, spotykam się ze znajomymi.
Uwielbiam tatuaże, cały czas przemyślam jakiego zrobić sobie na 18-stkę. Mam bardzo dużo pomysłow, postaram się większość z nich zrealizować, mam nadzieję, że mi się uda.
Drugą miłością jest piercing.
Myślę, że w jakimś poście napisze coś na ten temat więc w tym nie będę się rozpisywać :)
Co do tematów o jakich będę pisać na blogu..
Myślę, że niekiedy będą się tu pojawiały stylizacje, co jakiś czas będę odpowiadała na pytania zadawane mi na asku, opisywała jakies ciekawe według mnie chwile, dni z mojego życia a także wypowiadała się na różne tematy.
No więc to chyba na tyle.
Mam nadzieję, że post wam się spodobał.
Zapraszam do komentowania,
na mojego tumbra - ughxrebel.tumblr.com
Aska - ask.fm/Stefaan13
Instagrama - https://www.instagram.com/st3fvnsk4/
i snapa - maluszeksiema

 
 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Fajnie, że napisałaś o sobie i można Cie lepiej poznac. Powodzenia w blogowaniu :)
    Pozdrawiam :)
    Rebel
    eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook