#14 Day with friends

00:07

Siema, siema!
Na początku znowu chciałam przeprosić.
Post pojawia się bardzo późno, ale nie miałam kiedy przerobić zdjęc :(
Dzisiaj cos nowego.
Miałam ochotę na takiego posta juz od dawna, ale ze względu na brak czasu nigdy nie wychodziło.
I jest! Udało sie xd
Jak pewnie większość z was, weekend spędzam ze znajomymi.
Na tygodniu zawsze jest dużo nauki, nie ma czasu na wychodzenie, dlatego w wolne dni zawsze próbujemy to nadrabiać.
Stwierdzilam, ze co jakis czas, będę wstawiała takiego posta związanego z moimi znajomymi.
Dzisiejszy dzien według mnie był mega spoko, nareszcie było ciepło, a do tego jeszcze cały dzien razem.
Stwierdziłyśmy, ze pojedziemy sie gdzies przejechać, a przy okazji porobimy zdjęcia.
Na dole sami zobaczycie efekty.
Więcej z naszego dnia, na naszych snapach ^^
Na pierwszym zdjęciu, Ja i Julka, na drugim od prawej strony Kamila, na trzecim Patrycja ^^

Julka - Snap: arbuz3328, Insta: 8323zubra
Patrycja - Snap: patuskaa16, Insta: patuskaa14
 
Zapraszam do komentowania, obserwowania,
na mojego tumbra - ughxrebel.tumblr.com
Aska - ask.fm/Stefaan13
Instagrama - instagram.com/st3fvnsk4

Koszula - Sinsay, Spodnie - Bershka, Kurtka - House, Buty - Adidas

Fot. Patrycja Konieczna, Kamila Wojtasik, Julia Kita
 



 

 




 
 
 










 
 

 

You Might Also Like

3 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook