#15 Summer!

09:28

Dzisiejszy post z letnią stylizacją.
Nareszcie zrobiło się mega ciepło, oby tak dalej!
Teraz tylko czekać do wakacji ^^
Mam nadzieje, że zleci jak najszybciej.
Szczerze powiem, że wgl nie mam siły chodzić już do tej szkoły.
Myślę, że nie tylko ja.
Outfit z krótkimi spodenkami z wysokim stanem i koszulką bez rękawów.
Nie rozpisuje się, sami zobaczcie i dajcie znac jakie macie plany na wakacje ^^
Bo w końcu jest tylko miesiąc i koniec!

Zapraszam do komentowania, obserwowania,
na mojego tumbra - ughxrebel.tumblr.com
Aska - ask.fm/Stefaan13
Instagrama - instagram.com/st3fvnsk4
i snapa: maluszeksiema


Koszulka - Sinsay, Spodnie - Sinsay, Buty - Vans

Fot. Laura Stępień


















You Might Also Like

6 komentarze

  1. Post ciekawy, zdjęcia również :)
    Postaraj się na przyszłość justować tekst.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://maxjestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, wakacyjna stylizacja!
    Za miesiąc o tej porze wakacje już będą!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! Ładne zdjęcia. :D Na szczęście wakacje już niedługo, maega się cieszę, więcej czasu na pisanie postów. :v
    Pozdrawiam cieplutko. ;)
    bynataliasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie fajną masz koszulkę w tej stylizacji, taka absolutnie wakacyjna. :) i fajnie, że taka ładna pogoda się zrobiła, bo nie lubię jak trzeba zakładać mnóstwo warstw na siebie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam już wakacje od miesiąca i jeszcze trochę i jadę nad morze,a Tobie życzę żeby szybko zleciał Ci ten miesiąc i udanych wakacji!
    Obserwuję i zapraszam do siebie!
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook