#9 Street style i nowy kolczyk! :)

15:03

Siema, elo, yolo!
Dzisiaj przychodzę do was z postem z serii street style.
Styl jak zawsze na luzie.
Zdjęcia były oczywiście utrudnione xd
Robiłśmy je na dość ruchliwej ulicy, cały czas musiałyśmy schodzić, bo jeździły samochody.
Ludzie się patrzyli, obserwowali co takiego my czynimy xd
Ale dałyśmy rade, z reszta jak zawsze. :)
Na zdjęciach oprócz stylizacji pojawią się również zdjęcia nowego kolczyka!
Tak, postanowiłam, że powrócę do smiley'a.
Wyjęłam tunel, a w zamian za to zrobiłam jego.
Dajcie znac co myślicie o outficie, ale także o nowym przekłuciu.
A wy, macie jakies kolczyki?
Dajcie znac!

Zapraszam do komentowania, obserwowania,
na mojego tumbra - ughxrebel.tumblr.com
Aska - ask.fm/Stefaan13
Instagrama - instagram.com/st3fvnsk4
i snapa: maluszeksiema
Fotograf: Laura Stępień

Koszulka - Sinsay, Koszula - New Yorker, Spodnie - Pull&Bear, Buty - Nike SB
 














 

You Might Also Like

74 komentarze

  1. Ja mam kolczyki tylko w uchu ;) Świetna koszula :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula ładna a kolczyk w sumie to ledwo co widac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :)
      Wiem, po co ma być dla każdego, a z resztą jeszcze się goi, na razie lepiej jak będzie krótki XD

      Usuń
  3. Bardzo fajny t-shirt i koszula. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    littlefarner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna koszula i fajne zdjęcia. Ja bym się nigdy nie odważyła zrobienia kolczyka w tym miejscu więc zazdroszczę odwagi. ;p

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      Kiedyś też myślałam, że to boli, ale zrobiłam go raz i w sumie prawie wgl nic nie czułam tym razem bolało trochę bardziej, ale do przezycia! :)
      Moim zdaniem warto się przełamac, bo z małą podkową naprawdę ładnie wygląda ^^

      Usuń
  5. Gratuluję odwagi! Ładna stylizacja, wszystko do siebie pasuje!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, jesteś fotogeniczna ;) Jak ci się udało przekonać rodziców jeżeli chodzi o kolczyk? Ja chce zrobić sobie dodatkowe trzy dziurki w uchu bo dwa już mam z dwóch stron, ale prośby nie działają. Help! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!
      Ogólnie moi rodzice akceptują takie rzeczy.
      Sami mają tatuaże a mamie podobają się kolczyki w sumie też nie mało ich ma :)
      Długo ich prosić nie musiałam.
      Moi rodzice są takiego zdania, że jeśli czegos bardzo chce to i tak to prędzej czy później zrobię, więc wolą mi pozwolić żeby mieć nad tym jakąś kolwiek kontrolę.
      Powiedz, że zaczniesz się lepiej uczyc, że interesujesz się piercingiem i chciałabyś spróbować czegoś nowego. W sumie nie wiem co jeszcze.

      Usuń
  7. Postaram się ich jakoś przekonać, ale nie wiem czy mi się uda. Będę robiła co w mojej mocy, żeby pozwolili mi przekłuć uszy. Trzymaj kciuki!^^
    P.S.
    odpowiedzi udzieliłam ci na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam! Mam nadzieje, że uda ci się ich przekonać! ^^

      Usuń
  8. uwielbiam takie stylizacje ♥ śliczna koszula:)
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna koszula :) Mam bardzo podobną granatową i używam ją do różnych stylizacji, jest bardzo uniwersalna i super wygląda :)
    Za to nigdy nie mogłam zrozumieć idei kolczyka w tym miejscu, moja koleżanka miała i same problemy z tego były, a nawet nikt go nie zauważył póki nie pokazała specjalnie :D
    Ale no rzecz gustu, jak Ci sie podoba to super :)

    zapraszam do mnie: http://poradypartnerskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      A ja właśnie żadnych problemów z nim nie mam xd
      Jak na razie go nie widać bo mam banana, za kilka dni mam zamiar założyć podkowę, wtedy będzie go widać, jeśli się uśmiechnę :)
      Podoba mi się i to bardzo! ^^

      Usuń
  10. Bardzo ładna stylizacja! Koszula od razu przykuła mój wzrok ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylówka, świetne buty :)
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega stylówa *_* No i to poświęcenia dla dobrych zdjęć, ale było warto bo są świetne
    kreatywnablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja wyglądasz super ;)
    ja mam przekłute tylko uszy, zawsze chciałam
    mieć kolczyka w pępku ale nie mogę, mam w pępku
    wielkiego pieprzyka :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna koszula <3 Niestety nie może mieć kolczyków, tak bardzo Ci go zazdroszczę :P
    http://undergrounddaisyy.blogspot.com/2016/04/1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :*
      Ojej, szkoda.
      Nie wnikam, ale mam nadzieje, że kiedyś uda ci się go zrobić :)

      Usuń
  15. Ja bałabym się zrobić w tym miejscu kolczyk, ale zastanawiam się nad zrobieniem tunelu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bac!
      Wszystko jest do przeżycia :)
      W sumie też spoko pomysł, ale taka rada. Rozpychaj powoli. Ja popełniłam ten błąd i popsułam wszystko :c

      Usuń
  16. cudowna koszula i bluzka :) świetne zdjęcia i post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty bardzo mi się spodobały *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula ! zostaje nadłużej, obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna koszula i koszulka :) Ja niestety nie moge mieć nigdzie kolczyków bo od razu mam spuchłą daną cześć ciała i strasznie boli,ale zazdroszczę odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ekstremalne warunki ale zdjęcia wyszły fajnie ;) podoba mi się twoja koszula ;)
    Pozdrawiam
    Lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja jest ok.Ładne zdjęcia+ładna dziewczyna!

    Zajrzę na instagrama lecz również zapraszam cię na mojego - Geniuszka_

    Pozdrawiam,Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolczyk! Ale niestety (a może stety :P) kolczyki mają to do siebie, że od razu po zrobieniu jednego, planuje się już kolejny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.
      U mnie jest ten problem.
      Cały czas chciałabym coś nowego. :c
      Następne marzenie to wrócic do kolczyka w wardze, ale tym razem chce snake bites. ^^

      Usuń
  23. ja mój tunel wyjęłam jakiś rok temu, teraz trochę żałuje. Aktualnie marzy mi się septum i kolczyk w obojczyku jednak strach przed igłą zwycięża i ciągle to odwlekam :D

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/04/5-sposobow-jak-przetrwac-do-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu.
      Noo, septum fajnee, ale podobno bardzo boli i tez nie każdemu pasuje ;-;
      W obojczyku też spoko ^^
      Nie ma się czego bac, serio.
      Warto spróbować. Poboli i przestanie, a potem będziesz się cieszyła przez dobrych pare lat ^^

      Usuń
  24. Świetne buty , ja tam mam kolczyki tylko w uszach i tak zostanie podziw dla cb :D
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę nie mój styl i nie zrobiłabym sobie takiego kolczyka, ale do ciebie jak najbardziej pasuje:)
    http://jejwysokoscjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. kolczyk super !
    zapraszam odwdzięczam się ;)
    claudiaslomiana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. kolczyk super !
    zapraszam odwdzięczam się ;)
    claudiaslomiana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, kolczyk wygląda ciekawie, jak dla mnie w dosc nietypowym miejscu i to przyciąga uwagę! Super jest, ale ja bym się nie odważyła na taki krok :) Stylówa jak najbardziej w moim stylu, I like it!

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuje!
      Ciesze się, że ci się podoba ;)

      Usuń
  29. O ja! Uwielbiam koszulę w kratę <333
    A kolczyk świetnie Ci pasuje :*

    hopex5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello from Spain: very trendy look. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle świetna calość - jest na luzie, nonszalancko i niezobowiązująco- tak po prostu po Twojemu :D

    świetne bucisze i koszula <3

    ja mialam kolczyka w języku, ale strasznie poobijał mi zęby i po jakimś czasie zrezygnowalam :/

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!
      Ja mam w języku i jak narazie żadnych problemów z nim nie mam, oby tak dalej ;-;

      Usuń
  32. Świtny post super stylizacja :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie lilalienlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa stylizacja. Pamiętam, że w przedszkolu uparłam się na kolczyki w uszach, ale ostatecznie okazało się, że jestem typem dziewczyny, która nie lubi sobie zawracać głowy biżuterią, dziurki zarosły, a ja jako jedyna w klasie nie mam nigdzie kolczyków :'D

    Zapraszam do mnie (zwłaszcza fanów Bellamort/Harry'ego Pottera) :

    http://bellamortpowojnie.blogspot.com/2016/04/rozdzia-viii_19.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      O prosze, a widzisz. ;3
      Jesteś wyjątkowa! haha

      Usuń
  34. Ta koszula w krate mega *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie kolczyki w takich miejscach przerażają. Szczytem szaleństwa dla mnie są 2 dziurki w jednym uchu :D
    Aczkolwiek, uważam że każdy ma się czuć dobrze ze sobą.
    Skoro taki styl Tobie odpowiada to tak trzymaj :)
    Zapraszam na mojego bloga candymona

    OdpowiedzUsuń
  36. Ekstra koszula, w ogóle cały look mi się podoba, taki street wear pełen luzu :3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna koszula, wszędzie widzę czerwoną kratę a tu takie odświeżenie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super koszula, lubię takie stylizacje na luzie :)
    Obserwuję :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja to raczej preferuje bardziej klasyczne kolczyki u kobiet, no ale kto co lubi:) Po takie zajrzyjcie sobie na stronkę https://aweg.pl

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook