#13 Krata, kratka, krateczka

20:41

Witam, tym razem w niedzielę.
Z góry chciałabym przeprosić za to, że posta nie było wczoraj.
Nie miałam czasu, a po za tym i tak nie miałby mi kto porobic zdjęc.
Ale za to jest dzisiaj!
Outfit bardziej elegancki z koszulą w kratkę.
Zdjęcia robiłyśmy w takim miejscu gdzie były wycieczki i ogolne dość dużo ludzi, czyli ogolnie trochę utrudnienia xd
Jakoś poszło, dałyśmy rade.
Mam nadzieje, że stylizacja wam się podoba, sami zobaczcie efekty :)

Zapraszam do komentowania, obserwowania,
na mojego tumbra - ughxrebel.tumblr.com
Aska - ask.fm/Stefaan13
Instagrama - instagram.com/st3fvnsk4
i snapa: maluszeksiema

Koszula - Bershka, Spodnie - Bershka, Kurtka - Stradivarius, Buty - Vans

Fot. Laura Stępień
 













 



You Might Also Like

11 komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja :) Własnie niedawno zakupiłam taką kurtkę tylko pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kurtka :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia mimo utrudnień wyszły rewelacyjnie! :)
    Stylizacja bardzo mi się podoba. Uderza w mój gust. Jest luźna, a zarazem elegancka. :) Chętnie bym ją wykorzystała. :)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koszule w kratę Ale za każdym razem jak chce iść po nia do sklepu wychodzę z czym innym :D
    Fajna wiosenna stylizacja!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, wiosenna stylizacja :) uwielbiam kratę! Wygladasz slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna stylizacja, wyglądasz świetnie. Do tego zdjęcia w bardzo dobrej jakości, oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook