#11 Train Station

19:23

Hej, hej!
Dziś sobota czyli nowy wpis! ^^
Powiem szczerze, że ochoty i weny na zdjęcia dzisiaj nie miałam.
Jestem trochę przeziębiona, źle się czułam, myślałam, że nic z tego nie wyjdzie, ale mam nadzieje, że wyszło całkiem spoko.
Wsiadłyśmy na rowery i pojechałyśmy na stację.
Jak zawsze podczas zdjęć miałyśmy jakies fazy.
Na początku robiłam zdjęcia Laurze, miałyśmy kończyc, ale ona stwierdziła, że zrobimy je jeszcze na ławce.
Zaczęła po niej skakać, tańczyć i wgl nie wiadomo co xd
Nagle usłyszałyśmy jakiś głos z głośników na stacji "zróbcie salto z tej ławeczki!".
haha, spojrzałyśmy na siebie i zaczęłyśmy się śmiac xd
Chwilowo nie wiedziałyśmy skąd ten ktoś nas obserwuje, potem jednak skapnęłyśmy się.
Może nie brzmi to zbyt ciekawie, ale uwierzcie mi na słowo, że jak byście tam byli bylibyście w takim samym stanie jak my xd
Dobra, przejdźmy do zdjęć.
W dzisiejszym OODT znajduje się dłuższa kurteczka, luźna koszulka, niebieskie spodnie i janoski.
Stylizacja jest luźna, czyli standardowo tak jak zawsze. :)
Mam nadzieje, że zdjęcia wam się spodobają.
Zapraszam do komentowania, obserwowania,
na mojego tumbra - ughxrebel.tumblr.com
Aska - ask.fm/Stefaan13
Instagrama - instagram.com/st3fvnsk4
i snapa: maluszeksiema


Kurtka - House, Koszulka - Vans, Spodnie - Bershka, Buty - Nike Janoski

Fot. Laura Stępień























You Might Also Like

20 komentarze

  1. Super blog ;) ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznę obserwować tego bloga + wspaniałe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz niesamowicie i profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. Poza tym masz fajnego bloga, obserwuję :)
    Zapraszam do mnie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście boję się sesji na torach!
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego
    bloga i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam,
    obserwuję i życzę miłego dnia.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, ze moze trochę stresu było, ale dałam rade xd

      Usuń
  7. Fajne fotki :) Obserwuje i licze na to samo :)
    www.lady-angelique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna kurtałka ! :D i pomysłowe zdjęcia :) a fazy to chyba zawsze się łapie w najmniej odpowiednim momencie :D
    zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia!

    http://epohmis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook