#5 lovblack

15:38

Siema, siema :)
Wreszcie trochę cieplej!
Teraz przynajmniej nie zamarzłyśmy na sesji ^^
Tym razem myślałam, że zdjęcia nam nie wyjdą, byłam zmęczona, spałam tylko dwie godziny, nie miałam na nic siły, ale chyba się myliłam.
Jpg bardzo mi podobają, WEDŁUG MNIE jest to jedna z lepszych sesji.
Dzisiaj przychodzę do was ze stylizacją troszkę różniącą się od pozostałych.
Postanowiłam, że założę coś innego niż tylko coś sportowego.
Na zdjęciach możecie zobaczyć OOTD z męską niezapinaną bluzą i spodniami z dziurami.
Mam nadzieje, że outfit wam się spodoba.

Zapraszam do komentowania, obserwowania,
na mojego tumbra - ughxrebel.tumblr.com
i snapa - maluszeksiema

Fot. Laura Stępień

Bluza - Bershka, Bluzka - Sinsay, Okulary - Pull&Bear, Buty - Vans, Spodnie - Pull&Bear
 
 




 
 












You Might Also Like

29 komentarze

  1. Zdjęcia super wyszły, tylko mogłyby być troszkę większe ;)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i świetna stylizacja :)
    Obserwuję :*
    Mój blog-klik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia :) tylko mogłyby być troszkę większe :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit i bardzo ładne zdjęcia *.* Zapraszam do mnie : www.wikaadayinmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ta koszulka jest super ! Idealne aby przyciągnąc uwage :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka świetna koszulka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są super! Ogólnie, sama zastanawiam się czy nie kupić takiej koszulki tylko w innym wzorze. ☆

    http://madlen-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja mam jeszcze czarną, więcej kolorów niestety nie było. ;-;

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia :)

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia, masz dość ciekawą urodę i styl. Widać, że dopiero zaczęłaś z prowadzeniem bloga, więc trzymam za Ciebie kciuki. Zaciekawiłaś mnie swoją osobą więc daję follow i z pewnością będę zaglądać częściej. ;*

    http://kasprzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow suuper sejsa,megaa koszulka!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Tylko dodawaj większe, będzie lepiej wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja zazdroszczę ciepła, bo u mnie jest zimno
    brzydko i ciapowato. Świetna stylizacja, jej
    ta bluzka skradła moje serce no jest przecudowna!
    mam nadzieję że będzie jeszcze w moim sinsayu, na pewno
    ją kupię :) zakochałam się !
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu.
      Mam nadzieje, że już niedługo będzie o wiele cieplej.
      Dziękuje bardzo! :*

      Usuń
  14. Zdjęcia super !! Stylizacja ekstra. Podoba mi się. Oby wiecej takich :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook