#8 Bomber jacket

15:01

Siema, siema!
Na początku chciałam przeprosić za dość długą nieobecność na blogu.
Miałam dużo nauki, nie było czasu nawet zajrzeć co tu się dzieje, a co dopiero zrobić zdjęcia, przerobić i napisać posta.
Mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej.
Zaczyna się robic ciepło, więc na pewno chęci będzie coraz więcej!
Postaram się wstawiać posty systematycznie. :)

Co do dzisiejszych zdjęć.
Szczerze powiem, że chęci na sesje dzisiaj nie miałam.
Padał deszcz, ale na szczęście nie było aż tak zimno jak myślałam.
Pomyślałam, że nie ma sensu wychodzić w taką pogodę, ale oczywiście jak zawsze Laura (moja kuzynka i fotograf) mnie zmotywowała. xd
Łapcie jej bloga!
Tam efekty dzisiejszej pracy na zdjęciach mojego autorstwa!
http://elliem.pl/

Outfit jest luźny, z resztą jak każdy w moim przypadku.

Zapraszam do komentowania, obserwowania,
na mojego tumbra - ughxrebel.tumblr.com
Aska - ask.fm/Stefaan13
Instagrama - instagram.com/st3fvnsk4
i snapa: maluszeksiema
Fotograf: Laura Stępień

Koszulka - Nike, Bomberka - Stradivarius, Buty - Nike Air Force, Spodnie - Bershka
 
 












 

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ładne zdjęcia, bomberka jest świetna - chyba sama w taką zainwestuję! :D :D
    Zapraszam:
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra stylówka;) a gdzie zdjęcie na kuli ?;D

    www.elliem.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki, dzięki!
      Właśnie zapomniałam, ale zaraz będą ^^

      Usuń
  3. Zdjęcia są ok, ale gdyby została zachowana zasada trójpodziału byłyby niesamowite ;)

    http://meskiestrefy.blogspot.com/2016/04/hadcorowy-henry-szybka-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia fajne :) Bardzo mi się podobają!
    Zapraszam!
    http://book-is-the-answer.blogspot.com/2016/04/czy-nasze-zycie-zalezy-od-wieku.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Zapraszam do mnie :) hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja tylko zmieniłabym buty!
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również preferuję luźny styl dlatego też oddt przypadł mi do gustu! Super kurtka:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie, u mnie też różnie bywalo z tą systematycznością w dodawaniu postów- bo wiadomo, są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze.... ale liczy się to, że wróciłaś z nową siłą i motywacją, najważniejsze, aby pisanie postów i prowadzenie bloga sprawiało ci radośc i przyjemność, a i czytelnicy to wyczują i sami zaczną się pojawiać :)

    U mnie też spontaniczne zdjęcia wychodzą najlepiej :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :)

      odpowiedzialam na twoje pyt. u soebie pod postem :)

      pozdrawiam :)
      Daria

      Usuń
  9. Widać, że masz swój styl i cenisz wygodę :) Wszystko do siebie pasuję, a taka kurtka to hit tej wiosny. Mi by się też chyba nie chciało iść w taką pogodę na zdjęcia, dlatego dobrze, że masz takiego fotografa. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie, szczególnie podoba mi się ujęcie od góry.
    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw:)
    ja osobiscie nie moge sie przekonac do kurtke typu bomber:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Szczerze powiem, że na początku tez nie byłam do niej przekonana, ale stwierdzam, że był to dobry wybór :)

      Usuń

Popular Posts

Like us on Facebook