#7 JPG

18:59

Hej!
Dzisiejszy post pojawia się nieco później i będzie krótki, za co przepraszam :)
Szczerze powiem, że nie miałam kompletnie żadnego pomysłu o czym by tu napisac.
Na tygodniu miałam bardzo dużo nauki, codziennie po przynajmniej dwa sprawdziany.
Ogólnie masakra.
Nie miałam nawet czasu pomyśleć o blogu.
Post będzie trochę inny, nie pojawią się tu zdjęcia mojej osoby.
Stwierdziłam, że coś innego może was zainteresować.
Od pewnego czasu coraz częsciej zaczęłam robic zdjęcia.
Idąc do szkoły lub ze szkoły wyjmuje telefon i próbuje złapać coś ciekawego.
Nie są one jakieś wyjątkowe, nie mam profesjonalnego sprzętu, sama też chyba nie jestem w tym za dobra.
Sami zobaczcie :)

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.
Aparat: Iphone 4s, Iphone 6s

Zapraszam do komentowania, obserwowania,
na mojego tumbra - ughxrebel.tumblr.com
Instagrama - instagram.com/st3fvnsk4
i snapa: maluszeksiema






















 

You Might Also Like

5 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook